טיפים

לפניי שאתם מגיעים לטיפול, רכזנו עבורכם מספר טיפים שישדרגו ויהפכו לכם את הטיפול לקל יותר, מהיר יותר ואף זול יותר. לחצו עכשיו ותיהנו ממספר טיפים שיהפכו את הטיפול לחוויה נעימה ומעניינת במיוחד >>> 1. במידה והינך כאוב מאוד/במצב אקוטי, ניתן ואף רצוי ליטול משכך כאבים לפני הטיפול על-מנת להקל מעט על הטיפול. 2. במידה והינך

מדרסי העטלף

מדרסי העטלף – פיתוח יחודי שלנו מדרסי העטלף – מדרסים בהתאמה אישית. למדרסים שלנו יש תפקידים חשובים ההופכים אותם לחיוניים ביותר עבור כל אחד ואחת: הם משמשים כבולמי זעזועים, משפרים את היציבה, מחלקים באופן שווה את משקל הגוף, מונעים כאבים ועוד… זה נכון שברוב המקרים הנעליים שאנו נועלים לא מספקות יציבה הולמת המסוגלות לעמוד בדרישות אלה.

IMS גירוי תוך שרירי

גירוי תוך שרירי או IMS, הינה טכניקה טיפולית מבוססת מדעית. אשר פותחה על ידי פרופסור צ'אן גאן, ונמצאת בשימוש נרחב בעולם. טיפול IMS יעיל במיוחד בתסמונות כאב ממערכת השריר והשלד הנגרמות על ידי קיצור כרוני של השרירים. מטרת הטיפול: הקלת כאבים ושיקום תפקודי. לפני הטיפול: יש להגיע  לבדיקה, במהלכה יתקיים ראיון רפואי מדוקדק ובדיקה קפדנית, שמטרתה לגלות את כל

אימוני קומפקס בפיקוח

שיטת אימון וחיזוק שרירי באמצעות אלקטרודות. האלקטרודות מונחות על שרירי היעד עליהם נרצה לעבוד ולחזק ומועבר דרכן זרם הגורם לכיווץ שרירי שיכול להביא עד ל-100% ניצול פוטנציאל השריר. במהלך האימון המטופל מבצע תרגילים אשר מעלים את אפקטיביות האימון ומפעילים קבוצות שרירים נוספות. הטיפול יעיל במיוחד להעלאת מסת שריר, אימון ושיקום לאחר פציעות וחיזוק כללי. במכון

גלי הלם

טיפול בעזרת גלי הלם. בקליניקה שלנו ניתן לקבל טיפול בעזרת גלי הלם, הטיפול הנו טיפול נוח ויעיל במיוחד. הטיפול נעשה על ידי מטפלים ומטפלות בכירים להם ניסיון של שנים בתחום.